Koti
Muutokset ja peruutukset
Asetuksen (EY) N:o 261/2004 mukaiset korvausvaatimukset
Hotellivarauksen peruuttaminen?
Jos olette ilmoittaneet minulle, että voin saada hyvitystä, mitä minun on tehtävä?
Kirjoitin nimeni väärin. Voinko tehdä siihen muutoksia?
Kuinka kauan voucheriani tai avointa lippuani voi käyttää?
Kuinka peruutan matkani, jos olen ottanut peruutusturvan?
Kuinka teen muutoksia varaukseeni, jos minulla on muutoskelpoinen lippu?
Kuinka teen muutoksia varaukseeni?
Kuinka voin ottaa teihin yhteyttä?
Kuinka voin tarkistaa lentoajat?
Lentovarauksen peruuttaminen?
Maksaako muutoksen tekeminen varaukseen, jos minulla on muutoskelpoinen lippu?
Miksi matkani aikatauluun on tullut muutoksia?
Miksi voucherin arvo on pienempi kuin alkuperäisen lennon arvo?
Mikä on palvelumaksu?
Mistä näen hyvitykseni tilan?
Mitä minun pitäisi tarkistaa ennen yhteydenottoa?
Mitä palvelumaksumme kattaa?
Olen saanut teiltä voucher-koodin sähköpostilla. Mitä minun pitäisi nyt tehdä?
Pitääkö minun muuttaa varaukseni kaikkien matkustajien varausta vai voinko muuttaa vain yhden matkustajan varauksen?
Saamani uusi aikataulu ei sovi minulle, mitä teen?
Voinko muuttaa lentolipussani näkyvän nimen?
Voinko peruuttaa lippuni, jos olen ostanut sen halpalentoyhtiöltä?
Voinko peruuttaa matkani, jos en ole ottanut peruutusturvaa?
Voinko tehdä muutoksen lentolipuilleni suoraan lentoyhtiöltä kun minulla on Muutoskelpoinen lippu -palvelu varauksella?
Voinko tehdä muutoksia lento-, hotelli- tai autovuokrausvaraukseeni?
Voinko tehdä muutoksia lentovaraukseeni tai vaihtaa nimen/henkilön, jos olen varannut lennon halpalentoyhtiöltä?
Vuokra-autovarauksen peruuttaminen?
Yhdysvaltalaisille asiakkaille. Sovelletaanko 24 tunnin peruutussääntöä, jos varaan matkan verkkomatkatoimistosta?
For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript. Here are the
instructions how to enable JavaScript in your web browser
.