Jos olet oikeutettu hyvitykseen, voimme lähettää hyvityshakemuksen lentoyhtiölle puolestasi. Kun ja jos lentoyhtiö myöntyy pyyntöön ja summa hyvitetään meille, käsittelemme hyvityksesi lentoyhtiön sääntöjen ja käyttöehtojemme mukaisesti, jotka löydät täältä. Hyvityssumma maksetaan alkuperäiselle maksutavallesi.

Lentoyhtiöiden viivästyksistä johtuen palautusprosessi voi kestää 2–8 viikkoa ja äärimmäisissä tapauksissa vielä pidempäänkin sen jälkeen, kun hakemus on tehty lentoyhtiölle. Heti kun saamme rahat lentoyhtiöltä, lähetämme ne sinulle. Käsittelemme pandemian vuoksia suuria määriä hyvitystapauksia, joten prosessimme voi kuitenkin kestää myös muutaman viikon.

Jos samalla varauksella on useita matkustajia, voit yleensä muuttaa vain yhden varausta. Voit myös muuttaa matkustajien varauksia eri aikoina, kunhan lentoyhtiön varausten muuttamisen määräajat ja kriteerit täyttyvät. Kullakin lentoyhtiöllä on tähän omat käytäntönsä.